קניית קישורים (לינקים) איכותיים – כמה זה עולה?

רכישת קישורים היא גישה מועילה בשיפור הדירוג של אתר האינטרנט במנוע החיפוש של גוגל, והיא היבט מכריע של קידום אתרים. אז האם לקנות קישורים לקידום האתר או להשיג אורגנית?

בניית קישורים היא מרכיב חיוני בכל אסטרטגיית SEO מוצלחת. קידום האתר כרוך ביישום טקטיקות שונות כמו התאמת מבנה האתר לקידום אורגני עם כותרות וכתובות URL מתאימות, יצירת תוכן איכותי עם מילות מפתח רלוונטיות ושמירה על כמות מאוזנת של קישורים פנימיים וחיצוניים. אחת הדרכים הנפוצות להשגת קישורים חיצוניים היא קניית קישורים מאתר צד ג. ריכזתי עבורכן את כל מה שחשוב לדעת על קניית קישורים לקידום האתר וגם טיפ איך לעשות זאת בחינם.

אבל לפני שאנחנו רצות לקנות קישור, בואי נבין איזה קישור אנו רוצות. 

קישורים איכותיים וקישורים לא איכותיים

הבחנה בין קישור באיכות גבוהה לבין קישור באיכות נמוכה חשובה לאופטימיזציה יעילה של דירוג מנוע החיפוש של האתר.

קישור מדף הבית: רכישת קישור מדף הבית של אתר מכובד היא יתרון רב מבחינת כוחו ופוטנציאל יצירת התנועה. הוא נחשב לקישור החזק ביותר, במיוחד כאשר הוא מתקבל מאתר מוביל. האמינות של דף הבית עושה כל קישור יוצא ממנו באיכות גבוהה, אשר בסופו של דבר מושך כמות ניכרת של תנועה לאתר המקבל. חוץ מזה, גוגל מכירה בערך של קישורים כאלה מכיוון שלא כל אתר חדשות נוטה שדף הבית שלו עמוס בקישורים.

קישור מתוך מאמר: קישור שמקורו במאמר שפורסם באתר אינטרנט בעל דירוג גבוה או הקשור לתעשייה של הלקוח נחשב כקישור יוצא באיכות מעולה. כך למשל, רכישת קישור מפורטל נדל"ן בולט המתפרסם על ידי עורך דין מקרקעין היא קישור יוצא דופן, בתנאי שהפורטל אכן חזק ופופולרי. בנוסף, מומלץ להעביר את הקישור מגוף המאמר.

קישור מאינדקס: כדי לרכוש קישורים, חשוב לבחור אינדקס שרלוונטי לדומיין של האתר ומאפשר רישום ידני בלבד. בחר אינדקס הפונה לאנשי מקצוע בתחום העיצוב, אשר יהיה אידיאלי עבור אתר של מעצב פנים. היו מדויקים בבחירה שלכם.

קישור מתגובות בבלוגים ופורומים: הרלוונטיות של תגובות מבלוגים ירדה מכיוון שהאלגוריתם של גוגל יכול לזהות בקלות תגובות ספאם באמצעות קישורי Nofollow, שאינם תורמים באופן משמעותי לקידום האתר. מומלץ להשקיע בקישורים איכותיים ולא להסתמך על פורומים ובלוגים.

האם לקנות קישורים או להשיג בחינם?

השגת קישורים נכנסים היא קריטית עבור קידום אתרים אורגני, שכן הוא אחד משלושת הגורמים המובילים בתהליך. אם אתם רוצים להשיג קישורים, אך ללא התשלום הנדרש, תוכלו לנסות לפנות לאתרים ולהציע להם תוכן תמורת לינק חוזר לאתר שלכם. גם אני פעלתי בהתחלה בשיטה זאת והתארחתי במספר אתרים כמו מאקו ו-YENT לטובת לינקים חוזרים לנכסים הדיגיטליים שלי. 

זוהי דרך מעולה להשיג לינקים אם כי דורשת הרבה עבודה. 

כדי להשיג קישורים, כל שעליך לעשות הוא לפנות לאתרים מתאימים ולהציע לשתף את התוכן שלך. בתמורה לפרסומו, בקשי מהם קישור בחזרה לתוכן שלך. זהו פוסט אורח – חבר מאמר לפלטפורמה אחרת והוסף קישור לאתר שלך בביוגרפיה של המחבר.

אם הזמן שלך יקר, תוכלי לרכוש קישורים על מנת להאיץ את הקידום.

שירות קניית קישורים – המחירים שלנו

גם אני מציעה אופציה לרכישת קישורים בפלטפורמות שלנו:

אתר Check In/Out

אתר מוביל בתחום התיירות עם מעל ל-100,000 כניסות חודשיות!

אתר הדיגיטל-ית

אתר על שיווק דיגיטלי, בניית אתרים ובלוגינג

אתר בייביטוק

אתר חדש על הורות ופעוטות

הערות כלליות:

  1. איכות התוכן: אנו לא מתפשרים על תוכן איכותי, כתבות AI לא מתקבלות אצלנו במערכת.
    בנוסף, אחריות על התכנים באחריות הלקוח.
  2. על מנת לשמור על אותנטיות – הכתבות יכלו גם לינקים פנימיים. 
  3. ניתן לשלם בהעברה בנקאית או BIT.

כמה עולים קישורים עבור SEO?

קיימים אתרים נוספים להשגת קישורים, והמחירים שלהם עבור קישורים ל-SEO משתנים באופן משמעותי למדי. עלות קישור איכותי נעה בדרך כלל בין 100 ש"ח בתוספת מע"מ ועד 10,000 ש"ח לקישור. עלות זו תלויה במגוון גורמים, כולל המקרה הספציפי הנדון, היצע וביקוש, תחרות בתוך הנישה ונסיבות אחרות.

באופן כללי, טווח המחירים ניתן לחלק לשלוש קטגוריות. אתרים פרטיים, עיתונים מקומיים, אתרי נישה קטנים עד בינוניים ומגזינים יכולים לספק קישורים תמורת 100-500 שקל. תמורת 500-1000 שקל, אתרי חדשות בינוניים ואתרי נישה חזקים יותר יכולים להציע קישורים. לבסוף, תמורת 1000-10000 ש"ח, ניתן לקבל קישור כמעט מכל אתר בארץ, כאשר לרוב התוכן הוא עליכם. אתרי חדשות גדולים ומוכרים נוטים למכור קישורים בטווח של 3000-4000 שקל, כמו דה מרקר, וואלה, כלכליסט ואחרים.

אם תרצו לקרוא עוד בנושא: החשיבות של קישורים חיצונים ופנימיים לקידום האתר בגוגל.

Picture of שיר ים פסקה

שיר ים פסקה

חיה את עולם הבלוגינג והדיגיטל כבר מעל ל-7 שנים.
מעבירה הרצאות וסדנאות על עולם הדיגיטל, ומלווה בלוגרים ועסקים קטנים בכניסתם לעולם הדיגיטל.

תשאירו תגובה

השאר תגובה

קבלו טיפים על עולם הדיגיטל והבלוגינג
וגם מתנה מיוחדת למצטרפים

בחינם!

תודה על הרשמתך

כתבות אחרונות:

שלבים ליצירת קורס דיגיטלי (כולל צ׳ק ליסט מתנה)

אם גם לך נמאס מהמשוואה זמן שווה כסף, אחד הדרכים לשנות אותה היא לייצר קורס דיגיטלי. להעביר את הידע או השירות שאת נותנת בלי תלות בזמן.
כלומר, אנחנו כן נצטרך להשקיע זמן, אבל חד פעמי. נייצר את הקורס, את המערך השיווקי, ואז הוא אמור להכניס לנו הכנסה חודשית – ללא תלות בזמן נוסף.

קריאה נוספת

עקבו אחרינו

אני רוצה לקנות קישור!

תאשירו פרטים, וניצור איתכם קשר לרכישת קישורים מהפלטפורמות שלנו.

רוצה שניהיה חברות?

הרשמי לרשימת התפוצה של הדיגיטלית ותקבלי מלא טיפים ומתנות שרק חברות הקהילה מקבלות.

דילוג לתוכן