פודקאסטים מומלצים לבעלות עסקים

בין משימה למשימה, מחפשות השראה ודחיפה קדימה? אז הגיע הזמן להכיר את הפודקאסטים האהובים עליי!

בין ניהול העסק, יצירת תוכן, ושלל משימות טכניות, אני תמיד מוצאת זמן להאזין לפודקאסטים מרתקים. עבורי, זו הדרך המושלמת להעשיר את הידע, לקבל השראה, ולעורר מחשבה יצירתית.

בכתבה אני שמחה לחלוק איתכם את הפודקאסטים המומלצים עליי בתחום ניהול עסק. בין אם אתן מחפשות טיפים פרקטיים, תובנות מעוררות השראה, או סיפורים מעוררי מוטיבציה, כאן תמצאו מגוון רחב של אפשרויות שיעזרו לכם לקחת את העסק שלכם צעד אחד קדימה.

חושבים טוב – יהודית כץ

הפודקאסט מתמקד בנושא פסיכולוגיה חיובית, ומציע ראיונות עם מומחים בתחום, טיפים וכלים פרקטיים לשיפור איכות החיים, וסיפורי הצלחה מעוררי השראה. יהודית כץ, פסיכולוגית קלינית ומאמנת אישית, היא המגישה של הפודקאסט. היא משתפת מניסיונה המקצועי ומידע רלוונטי, ומראיינת מומחים בתחומים שונים כמו אושר, חוסן נפשי, מוטיבציה, קשרים ועוד.

לכניסה לפודקאסט

לנהל עסק ביעילות – שרון גולן

הפודקאסט מתמקד בנושא ניהול עסק יעיל, ומציע טיפים וכלים פרקטיים לבעלי עסקים, ראיונות עם מומחים בתחומים שונים, וסיפורי הצלחה מעוררי השראה.

שרון גולן, יועצת עסקית, היא המגישה של הפודקאסט. היא משתפת מניסיונה המקצועי ומידע רלוונטי, ומראיינת מומחים בתחומים שונים כמו שיווק, פיננסים, ניהול צוותים ועוד.

אני אוהבת שחלק גדול מהפרקים של הפודקאסט קצרים, בין 5-15 דקות, מושלם לנסיעה קצרה בעיר.

לכניסה לפודקאסט

אני הבוס – ליאת לוי-קופלמן

הפודקאסט מתמקד בנושא יזמות ועסקים, ומציע ראיונות עם יזמים ויזמיות מצליחים, טיפים וכלים לניהול עסק, וסיפורי הצלחה מעוררי השראה. ליאת לוי-קופלמן, יזמית ומומחית לשיווק, היא המגישה של הפודקאסט. היא מראיינת יזמים ויזמיות מכל תחומי העסקים, ומקבלת מהם תובנות מעניינות וטיפים פרקטיים.

לדעתי, הפודקאסט "אני הבוס" הוא כלי נהדר עבור יזמים ויזמיות שרוצים ללמוד מניסיונם של אחרים ולקבל טיפים וכלים פרקטיים

פרק מומלץ במיוחד – פרק 35: מעין בוימן משיטה – המדריך לחיים מאושרים.

לכניסה לפודקאסט

בול בזמן – יערה אופיר

הפודקאסט מתמקד בנושא ניהול זמן ופרודוקטיביות, ומציע טיפים וכלים פרקטיים לנשים שרוצות להספיק יותר וליהנות יותר מהחיים. יערה אופיר, מאמנת לאפקטיביות וניהול זמן, היא המגישה של הפודקאסט. היא משתפת מניסיונה המקצועי ומידע רלוונטי, ומראיינת מומחים בתחומים שונים.

לדעתי, הפודקאסט "בול בזמן" הוא כלי נהדר עבור נשים שרוצות לשפר את ניהול הזמן שלהן ולהיות יותר פרודוקטיביות.

לכניסה לפודקאסט

פופקורן – ליאור פרנקל

זה הפודקאסט הראשון שהתחלתי לשמוע. בפרקים השונים מאחר ליאור מגוון אורחים לשיחות עומק שעוזרות להבין את העולם החדש שאנחנו חיים בו, להסתגל אליו, ולנצל את ההזדמנויות החדשות שהוא מביא. אנחנו מדברים על החידושים בתחום הקריירה, הכלכלה, הפסיכולוגיה, המדע.

פודקאסט שעוזר לכל מי שרוצה לבנות לעצמו קריירה משמעותית, או לנהל, או לפתוח עסק, סטארטאפ, פרויקט צד, או להיות עצמאי.ת – וללמוד מכל אלו שכבר עשו את זה

לכניסה לפודקאסט

אם אתן מאזינות לפודקאסטים מומלצים לבעלות עסקים, מוזמנות להשאיר את ההמלצות שלכן בתגובות.

Picture of שיר ים פסקה

שיר ים פסקה

חיה את עולם הבלוגינג והדיגיטל כבר מעל ל-7 שנים.
מעבירה הרצאות וסדנאות על עולם הדיגיטל, ומלווה בלוגרים ועסקים קטנים בכניסתם לעולם הדיגיטל.

תשאירו תגובה

השאר תגובה

קבלו טיפים על עולם הדיגיטל והבלוגינג
וגם מתנה מיוחדת למצטרפים

בחינם!

תודה על הרשמתך

כתבות אחרונות:

שלבים ליצירת קורס דיגיטלי (כולל צ׳ק ליסט מתנה)

אם גם לך נמאס מהמשוואה זמן שווה כסף, אחד הדרכים לשנות אותה היא לייצר קורס דיגיטלי. להעביר את הידע או השירות שאת נותנת בלי תלות בזמן.
כלומר, אנחנו כן נצטרך להשקיע זמן, אבל חד פעמי. נייצר את הקורס, את המערך השיווקי, ואז הוא אמור להכניס לנו הכנסה חודשית – ללא תלות בזמן נוסף.

קריאה נוספת

עקבו אחרינו

רוצה שניהיה חברות?

הרשמי לרשימת התפוצה של הדיגיטלית ותקבלי מלא טיפים ומתנות שרק חברות הקהילה מקבלות.

דילוג לתוכן