ציוד הווידאו הטוב ביותר ליצירת תוכן ב-2023

כשזה מגיע ליצירת תוכן, וידאו הוא המלך. אבל אם אתה מחפש ליצור סרטונים בעלי ביצועים גבוהים ואיכותיים לשיווק התוכן שלך, אז אתה צריך את ציוד הווידאו הטוב ביותר. ריכזנו רשימה של ציוד הווידאו הטוב ביותר ליצירת תוכן בשנת 2023.

רשימת ציוד הווידאו הטוב ביותר

אם אתה רוצה ליצור סרטונים באיכות גבוהה, אתה צריך את הציוד המתאים ליוצרי תוכן.
ריכזנו רשימה של ציוד הווידאו הטוב ביותר ליצירת תוכן.

מַצלֵמָה

העובדה היא שבימים אלה, סביר להניח שאתה יכול לצלם את כל מה שאתה באמת צריך בטלפון שלך. המצלמות המובנות בסמארטפונים טובות מתמיד, וחלק מתכני הווידאו הפופולריים ביותר הם פחות מלוטשים ויותר טבעיים. עם זאת, יכולים להיות מצבים שבהם אתה מעדיף מצלמה עצמאית. או אולי אתה פשוט מעדיף את הרעיון של צילום במשהו אחר מלבד הסמארטפון שלך.

ה-DJI Osmo Pocket 3 היא אחת מהמצלמות הידניות הטובות ביותר בשוק. המצלמה הקטנה והחדישה הזו מתאימה בנוחות לכף היד שלך, מה שאומר שהיא מושלמת לצילום תוכן תוך כדי תנועה. אבל הגודל הזעיר שלו לא אומר שהוא מקמצן בתכונות. מצלמת 4K קלת המשקל מציעה איכות תמונה גבוהה, שמע משופר ועורך AI.

מִיקרוֹפוֹן

אודיו יכול להיות חשוב לא פחות כמו וידאו. אם את רוצה שהסרטונים שלך יישמעו נהדר, תצטרכי מיקרופון טוב. חשוב שתבחרי מיקרופון עם חיבור תואם לסמארטפון/מצלמה שלך.
לחברת BOYA מיקרופונים מעולים:
מיקרופון דש אלחוטי Boya Type-C BY-WM4 pro-k5 – מערכת אלחוטית דיגיטלית עם תוסף 2.4 GHz, המיועדת לשימוש בקלות למכשירי Android ומכשירי Type-C אחרים.
מיקרופון יד עם מגוון חיבורים Boya BY-HM2 – מיקרופון רב כיווני להפקת סרטונים באיכות שמע גבוהה, כולל חיבור Apple Lightning, Type-c ו-USB רגיל.
מיקרופון דש Boya Lightning Digital BY-M2 iOS – מיקרופון דש BOYA BY-M2 Clip-on מסייע ללכידת צליל ברור ואיכותי ישירות לכל מיני מכשירי iOS דרך יציאת lighting.

חֲצוּבָה

יהיו הרבה מצבים שבהם אולי תצטרך להוריד את המצלמה מהידיים. וכאן נכנסת חצובה.

חצובה שימושית מאוד לא רק בצילומי לילה, אלא גם בצילומי אדריכלות, צילומי Flatlay, צילומי וידאו וכמובן שגם לצילום עצמי. תמונות על חצובה יוצאות לרוב חדות יותר, ברורות יותר ומאפשרות לראות את הפריים שאת רוצה ולשנות אותו בזמן שהזווית נשארת אותה זווית.

חצובה זו מושלמת לצילום תוך כדי תנועה מכיוון שקל לשאת אותה איתך. החצובה שוקלת רק 600 גרם, מגיעה עם שלט סלפי וניתן לכוון אותה עד לגובה של 140 ס"מ.
אם אתם מחפשים חצובה זולה ומתכוונת, החצובה הזאת היא אופציה מעולה עבורכם.

רינג לייט

תאורה טובה חיונית לכל צילוםוידאו. אם אתה מצלם בתוך הבית, אתה בהחלט רוצה להשתמש בתאורה כדי למנוע צללים והדגשות קשות. רוב יוצרי התוכן אינם זקוקים למשהו מהודר יותר מאשר רינג לייט. תוכלו לרכוש את תאורת לד סלפי רינג קוטר 13 ס"מ שמגיע עם חצובה + שלט בלוטות' , מה שהופך אותו מושלם עבור יוצרי תוכן וידאו מכל הסוגים. החצובה קלת משקל אך יציבה, ותאורת הטבעת כוללת שלושה מצבי אור שונים (לבן, לבן חם וצהוב חם).

מצלמת אקסטרים

אם את מתחננת לייצר תוכן שכולל צלילות או נסיעות סוערות, תרצי להצטייד במצלמת אקסטרים טובה. מצלמות ה-GOPRO כבר שנים שולטות בתחום מצלמות האקסטרים. הם מציעות איכות תמונה מדהימה, ייצוב וידאו HyperSmooth משופר וחיי הסוללה בדגמים החדשים משופרים. התוצאה של צילום הם תמונות דינמיות עם צבעים עשירים ודיוק.

לחצו כאן לרכישה

תוכנת עריכה

לאחר שצילמת את הסרטון שלך, תצטרכי לערוך אותו ולבצע אופטימיזציה עבור מדיה חברתית. קיים מספר גדול של תוכנות עריכת וידאו מקטגוריות שונות: בתשלום, בחינם, תוכנות המיועדות לסמארטפונים ותוכנות מקוונות.

אם את מחפשת לערוך דרך המחשב ובאופן מקצועי Adobe® Premiere® Pro היא תוכנה קלאסית לעריכת וידאו. לרוב, תוכנה זו משמשת את אלה העובדים עם עריכות וידאו מורכבות באופן מקצועי. לתוכנה מספר עצום של הגדרות וכלים שונים המיועדים למטרות מקצועיות. עליכם לרכוש תוכנות אחרות מהאקוסיסטמה של Adobe® Creative Cloud®. מחירי המנויים החודשיים של Adobe® Premiere® Pro מתחילים ב-20.99 דולר.
אם אתם רוצים תוכנת עריכה חינמית: Shotcut, VSDC או VideoPad.

אם את עורכת דרך הפלאפון – אפליקציית InShot מאפשרת לערוך סרטוני וידאו ותמונות באמצעות הסמארטפון. היא זמינה למכשירי סמארטפון בעלי מערכות הפעלה אנדרואיד ו-iO ונחשבת יחסית קלה לתפעול. ניתן להשתמש ב-InShot בחינם, אולם על-מנת ליהנות מפיצ'רים מסוימים נדרש לרכוש מנוי הזמינים בגרסת ה-Pro של האפליקציה.

לחצו כאן לרשימת כלים שתעזור לכם בניהול אתר ויצירת תוכן

מהו ציוד הווידאו המועדף עליך ליצירת תוכן? ספרו לנו בתגובות!
בנוסף, מוזמן לכתוב לנו בתגובות בנוגע לציוד ליוצרי תוכן וצוות האתר יעזור לך.

Picture of שיר ים פסקה

שיר ים פסקה

חיה את עולם הבלוגינג והדיגיטל כבר מעל ל-7 שנים.
מעבירה הרצאות וסדנאות על עולם הדיגיטל, ומלווה בלוגרים ועסקים קטנים בכניסתם לעולם הדיגיטל.

תשאירו תגובה

השאר תגובה

הצטרפו לחברים של הדיגיטלית
ותקבלו מתנה מיוחדת למצטרפים

בחינם!

כתבות אחרונות:

פרפקציוניזם: מה זה ואיך הוא משפיע עלינו?

פרפקציוניזם הוא נטייה נפוצה המתבטאת ברצון עז להיות מושלם בכל דבר. פרפקציוניסטים נוטים להציב לעצמם סטנדרטים גבוהים מאוד, ולשאוף ללא הרף להשיג אותם. הם עשויים להשקיע זמן רב ומאמץ רב בביצוע משימות, תוך תשומת לב רבה לפרטים הקטנים ביותר.

קריאה נוספת

עקבו אחרינו

רוצה שניהיה חברות?

הרשמי לרשימת התפוצה של הדיגיטלית ותקבלי מלא טיפים ומתנות שרק חברות הקהילה מקבלות.

דילוג לתוכן